Atsiliepimai
Aprašymas
Šios knygos autorė, rinkodaros specialistė Lois Kelly, padėjo milijardų dolerių vertės kompanijoms, tokioms kaip „FedEx“ ir „Microsoft“, iš pagrindų pakeisti savo rinkodarą ir komunikavimo būdus, kad klientai greičiau suvoktų tai, ką jos sako, patikėtų jų gaminių išskirtinumu ir svarbiausia - norėtų juos pirkti.
Šioje knygoje pateikiama praktinių patarimų, kaip klausytis klientų, kaip nustatyti, kas jiems svarbu, ir paskui taip pateikti informaciją, kad ji išties rastų atgarsį ir įkvėptų pokalbį.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Ieva MV.
Pardavėjo reitingas: 98%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Atigis.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Eglė Oli.
Pardavėjo reitingas: 98%
Šios knygos autorė, rinkodaros specialistė Lois Kelly, padėjo milijardų dolerių vertės kompanijoms, tokioms kaip „FedEx“ ir „Microsoft“, iš pagrindų pakeisti savo rinkodarą ir komunikavimo būdus, kad klientai greičiau suvoktų tai, ką jos sako, patikėtų jų gaminių išskirtinumu ir svarbiausia - norėtų juos pirkti.
Šioje knygoje pateikiama praktinių patarimų, kaip klausytis klientų, kaip nustatyti, kas jiems svarbu, ir paskui taip pateikti informaciją, kad ji išties rastų atgarsį ir įkvėptų pokalbį.
Atsiliepimai